Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup služeb a digitálního obsahu

Pro­vo­zo­va­tel:

Ing. Mar­ce­la Kva­pi­lo­vá

Zlín, Pršt­né, B. Něm­co­vé 464

IČO 62716450

Email: info@aquamarcela.cz

Tele­fon: 777 267 535

Pod­ni­ka­tel­ka zapsa­ná v živ­nos­ten­ském rejstří­ku

(dále také jen „Posky­to­va­tel­ka“)

I. Úvod­ní usta­no­ve­ní

  1. Tyto vše­o­bec­né obchod­ní pod­mín­ky pla­tí pro pro­dej slu­žeb a digi­tál­ní­ho obsa­hu pro­dá­va­jí­cí (posky­to­va­tel­ky) Ing. Mar­ce­ly Kva­pi­lo­vé, kte­rá je dále v tex­tu těch­to pod­mí­nek ozna­čo­vá­na také jako „Posky­to­va­tel­ka“, pro­střed­nic­tvím inter­ne­tu, a to na zákla­dě onli­ne objed­náv­ky uči­ně­né na webo­vých strán­kách uve­de­né Posky­to­va­tel­ky či na dal­ších inter­ne­to­vých služ­bách uve­de­né Posky­to­va­tel­ky, pří­pad­ně objed­náv­ky uči­ně­né tele­fo­nic­ky či jiný­mi pro­střed­ky komu­ni­ka­ce na dál­ku či osob­ně.
  1. Tyto vše­o­bec­né smluv­ní pod­mín­ky vyme­zu­jí prá­va a povin­nos­ti mezi Posky­to­va­tel­kou a zákaz­ní­kem, kte­ré dopl­ňu­jí uza­ví­ra­nou smlou­vu, a jsou pro ten­to smluv­ní vztah závaz­né.
  1. Zákaz­ník při smluv­ním vzta­hu s Posky­to­va­tel­kou sou­hla­sí s pou­ži­tím komu­ni­kač­ních pro­střed­ků na dál­ku při uza­ví­rá­ní smlou­vy.

II. Objed­náv­ka a uza­vře­ní smlou­vy

  1. Smluv­ní vztah (uza­vře­ní smlou­vy o posky­to­vá­ní slu­žeb nebo uza­vře­ní smlou­vy o posky­to­vá­ní digi­tál­ní­ho obsa­hu) mezi Posky­to­va­tel­kou a její­mi zákaz­ní­ky vzni­ká potvr­ze­ním doru­če­né objed­náv­ky, kte­rá je Posky­to­va­tel­kou zaslá­na zákaz­ní­ko­vi na jeho emai­lo­vou adre­su, nesjed­na­jí-li smluv­ní stra­ny potvr­ze­ní objed­náv­ky jinak.
  1. Uve­de-li zákaz­ník v objed­náv­ce své IČO a fak­tu­rač­ní úda­je, a tedy zamýš­lí vyu­žít služ­by či pro­duk­ty Posky­to­va­tel­ky v rám­ci své pod­ni­ka­tel­ské čin­nos­ti, nebu­de na něj pohlí­že­no v rám­ci smluv­ní­ho vzta­hu jako na spo­tře­bi­te­le a jeho smluv­ní vztah s Posky­to­va­tel­kou bude posu­zo­ván jako smluv­ní vztah dvou pod­ni­ka­jí­cích osob.
  1. Pokud zákaz­ník v objed­náv­ce své IČO neu­ve­de, má se za to, že zákaz­ník je v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le a na vztah s Posky­to­va­tel­kou se uplat­ní ujed­ná­ní z.č. 634/​1992 Sb., o ochra­ně spo­tře­bi­te­le.
  1. Webo­vé strán­ky Posky­to­va­tel­ky či její dal­ší pre­zen­ta­ce na webu obsa­hu­jí zejmé­na seznam a popis nabí­ze­ných slu­žeb a digi­tál­ní­ho obsa­hu (spo­leč­ně dále také jen jako „pro­duk­ty“) včet­ně uve­de­ní cen jed­not­li­vých pro­duk­tů a pří­pad­ně také zvlášt­ních pod­mí­nek pro jejich vyu­ži­tí, jakož i dal­ší obsah zve­řej­ňo­va­ný Posky­to­va­tel­kou.
  1. Pro objed­ná­ní pro­duk­tů zákaz­ník pro­ve­de pří­sluš­nou vol­bu obvykle na webo­vé strán­ce a vypl­ní objed­náv­ko­vý for­mu­lář ve webo­vém roz­hra­ní inter­ne­to­vých strá­nek Posky­to­va­tel­ky, pří­pad­ně zašle email, pokud tak Posky­to­va­tel­ka v popi­su zaku­po­va­né­ho pro­duk­tu sta­no­ví.
  1. Objed­náv­ko­vý for­mu­lář obsa­hu­je zejmé­na infor­ma­ce o objed­ná­va­ném pro­duk­tu a povin­né úda­je o zákaz­ní­ko­vi k vypl­ně­ní pro úče­ly uza­vře­ní smlou­vy a fak­tu­ra­ce.
  1. Objed­náv­ku ode­šle zákaz­ník Posky­to­va­tel­ce pro­ve­de­ním pří­sluš­né vol­by v roz­hra­ní strán­ky či zašle email, je-li tak sta­no­ve­no, není-li u jed­not­li­vé­ho pro­duk­tu sta­no­ve­no jinak. Posky­to­va­tel­ka pak bez zby­teč­né­ho odkla­du po obdr­že­ní objed­náv­ky zákaz­ní­ko­vi potvr­dí při­je­tí objed­náv­ky elek­tro­nic­kou poš­tou, obvykle emai­lem, na emai­lo­vou adre­su zákaz­ní­ka.
  1. Posky­to­va­tel­ka není povin­na při­jmout objed­náv­ku a uzavřít smlou­vu se zákaz­ní­kem. Tato výhra­da se sjed­ná­vá zejmé­na pro oso­by, kte­ré pod­stat­ným způ­so­bem poru­ši­ly prá­va či opráv­ně­né zájmy Posky­to­va­tel­ky, jí spří­z­ně­ných osob či tyto obchod­ní pod­mín­ky.
  1. Posky­to­va­tel­ka si vyhra­zu­je prá­vo, že pro­duk­ty, pre­zen­to­va­né v rám­ci jí posky­to­va­ných inter­ne­to­vých slu­žeb, nemu­sí být vždy dostup­né, zejmé­na pak s ohle­dem na kapa­ci­tu Posky­to­va­tel­ky nebo s ohle­dem na časo­vé ome­ze­ní nabíd­ky.

III. Cena a pla­teb­ní pod­mín­ky

  1. Zákaz­ník zís­ká­vá pří­stup k pro­duk­tům po zapla­ce­ní plné sta­no­ve­né ceny (a ve sjed­na­ném ter­mí­nu), není-li v objed­náv­ko­vém for­mu­lá­ři či u popi­su pro­duk­tu sta­no­ve­no jinak či nedo­jde-li k jiné doho­dě o úhra­dě ceny mezi Posky­to­va­tel­kou a zákaz­ní­kem.
  1. V rám­ci akcepta­ce objed­náv­ky je uve­de­na cena pro­duk­tu a způ­so­by její úhra­dy a dále je sta­no­ve­na lhů­ta splat­nos­ti ceny pro­duk­tu, není-li sta­no­ve­no v popi­su pro­duk­tu jinak
  1. Daňo­vý doklad – fak­tu­ru vysta­ví Posky­to­va­tel­ka zákaz­ní­ko­vi po uhra­ze­ní ceny a zašle jej v elek­tro­nic­ké podo­bě na elek­tro­nic­kou adre­su zákaz­ní­ka. Pří­pad­ně Posky­to­va­tel­ka zákaz­ní­ko­vi vysta­ví daňo­vý doklad dle práv­ních před­pi­sů v pří­pa­dě plat­by v hoto­vos­ti.
  1. V pří­pa­dě, že ze stra­ny zákaz­ní­ka nedo­jde k úhra­dě ceny do sta­no­ve­né­ho data poskyt­nu­tí pro­duk­tu či do 10 dnů po její splat­nos­ti, smlou­va se od počát­ku ruší a zákaz­ník je povi­nen zapla­tit Posky­to­va­tel­ce vzniklou ško­du.
  1. Posky­to­va­tel­ka umož­ňu­je úhra­du někte­rých svých pro­duk­tů po čás­tech, pokud to v popi­su tako­vé služ­by (či její ceny) uve­de. Posky­to­va­tel­ka si vyhra­zu­je prá­vo vázat úhra­du ceny po čás­tech na zpří­stup­ně­ní urči­té čás­ti pro­duk­tů, k nimž se část ceny vzta­hu­je, s tím, že nedo­jde-li ve sta­no­ve­ném ter­mí­nu k úhra­dě dal­ší čás­ti ceny pro­duk­tu, nebu­de dal­ší část či čás­ti pro­duk­tu nadá­le zákaz­ní­ko­vi zpří­stup­ně­ny.
  1. V pří­pa­dě, umož­ní-li Posky­to­va­tel­ka úhra­du někte­rých svých pro­duk­tů ve splát­kách, je zákaz­ník povi­nen uhra­dit celou cenu sjed­na­né­ho pro­duk­tu, a to i v pří­pa­dě, pokud se sám z důvo­dů okol­nos­tí na své stra­ně roz­hod­ne pro­dukt v celém roz­sa­hu nevy­u­žít či vyu­ži­tí pro­duk­tu sám ukon­čí před­čas­ně. Jestli­že zákaz­ník pře­sta­ne hra­dit sjed­na­né splát­ky, je Posky­to­va­tel­ka opráv­ně­na ode­přít mu pří­stup k pro­duk­tům, a to až do úhra­dy celé ceny pro­duk­tu.
  1. Posky­to­va­tel­ka při­jí­má úhra­du svých pro­duk­tů v čes­kých korunách. V pří­pa­dě, pro­ve­de-li zákaz­ník úhra­du za pro­duk­ty v EUR, budou uhra­ze­né pro­střed­ky pře­po­čí­tá­ny a při­psá­ny na účet Posky­to­va­tel­ky v čes­kých korunách dle aktu­ál­ních pod­mí­nek a kur­zu ban­ky Posky­to­va­tel­ky.

IV. Doda­cí pod­mín­ky

1) Digi­tál­ní obsah

i) Onli­ne kur­zy

Při kou­pi on-line kur­zu či jiné­ho digi­tál­ní­ho obsa­hu může být Posky­to­va­tel­kou zákaz­ní­ko­vi po uhra­ze­ní ceny vytvo­řen uži­va­tel­ský účet na webo­vém roz­hra­ní a budou vyge­ne­ro­vá­ny a na e‑mail, kte­rý uve­dl zákaz­ník v objed­náv­ce, zaslá­ny pří­stu­po­vé úda­je k uži­va­tel­ské­mu účtu. Pří­pad­ně bude kurz či jiný digi­tál­ní obsah šířen for­mou e‑mailových zpráv či jiným způ­so­bem, kte­rý Posky­to­va­tel­ka uve­de v popi­su pro­duk­tu.

V pří­pa­dě, bude-li onli­ne kurz či jiný digi­tál­ní obsah šířen jiným způ­so­bem než pro­střed­nic­tvím člen­ské sek­ce, budou zákaz­ní­ko­vi zaslá­ny pří­stu­po­vé úda­je k jiné plat­for­mě, jejímž pro­střed­nic­tvím bude kurz dostup­ný, či bude šířen e‑mailem (for­mou e‑mailových zpráv) či jinou, Posky­to­va­tel­kou vyhra­ze­nou for­mou. Po při­hlá­še­ní s vyu­ži­tím pří­stu­po­vých úda­jů bude digi­tál­ní obsah (onli­ne kurz) dodán zpří­stup­ně­ním člen­ské sek­ce či v rám­ci jiné plat­for­my, a to obvykle ve lhů­tě tří dnů po zapla­ce­ní, není-li sta­no­ven kon­krét­ní den spuš­tě­ní kur­zu. Je-li to s ohle­dem na návaz­nost obsa­hu efek­tiv­ní, budou jed­not­li­vé lek­ce zpří­stup­ňo­vá­ny postup­ně, dle har­mo­no­gra­mu Posky­to­va­tel­ky.

ii) Mate­ri­á­ly ke sta­že­ní

V pří­pa­dě pro­duk­tů, kte­ré se sta­hu­jí z webo­vé­ho pro­stře­dí, zašle Posky­to­va­tel­ka zákaz­ní­kům odka­zy a dal­ší pří­stu­po­vé úda­je, na jejichž zákla­dě jim bude umož­ně­no si zakou­pe­ný pro­dukt stáh­nout. Pod­mín­kou k zaslá­ní tako­vých­to odka­zů či pří­stu­po­vých úda­jů je plná úhra­da ceny tako­vé­ho­to pro­duk­tu či spl­ně­ní jiných pod­mí­nek sta­no­ve­ných Posky­to­va­tel­kou (např. zadá­ní úda­jů do for­mu­lá­ře).

2) Osob­ní služ­by

i) Ošet­ře­ní, tera­pie a masá­že

Ošet­ře­ní (Wat­su), tera­pie, masá­že a dal­ší indi­vi­du­ál­ní osob­ní služ­by budou dodá­ny dle pod­mí­nek uve­de­ných v popi­su služ­by na webo­vém roz­hra­ní, popří­pa­dě indi­vi­du­ál­ně sjed­na­ných.

ii) Stor­no pod­mín­ky u osob­ních slu­žeb

Wat­su: V pří­pa­dě zru­še­ní rezer­va­ce v době 7 – 3 dnů před koná­ním ter­mí­nu ošet­ře­ní: Posky­to­va­tel­ce vzni­ká nárok na úhra­du 50% sta­no­ve­né ceny. V pří­pa­dě zru­še­ní rezer­va­ce méně než 2 dny pře­dem: Posky­to­va­tel­ce vzni­ká nárok na úhra­du 100% sta­no­ve­né ceny.

Dal­ší tera­pie a masá­že: V pří­pa­dě zru­še­ní rezer­va­ce v době 5 dnů před koná­ním ter­mí­nu akce: Posky­to­va­tel­ce vzni­ká nárok na úhra­du 50 % sta­no­ve­né ceny. V pří­pa­dě zru­še­ní rezer­va­ce méně než 1 den pře­dem: Posky­to­va­tel­ce vzni­ká nárok na úhra­du 80 % sta­no­ve­né ceny.

3) Gospe­lo­vé poby­ty

i) Gospe­lo­vý workshop

Gospe­lo­vé poby­ty budou dodá­ny dle pod­mí­nek uve­de­ných v popi­su služ­by na webo­vém roz­hra­ní, popří­pa­dě indi­vi­du­ál­ně sjed­na­ných. Posky­to­va­tel­ka zajiš­ťu­je služ­by sou­vi­se­jí­cí s pro­gra­mem gospe­lo­vých poby­tů (tzv. gospe­lo­vý workshop a dopro­vod­ný pro­gram) a zpro­střed­ko­vá­vá služ­by ces­tov­ní kan­ce­lá­ře i agen­tu­ry, kte­rá zajis­tí dopra­vu, transfe­ry, uby­to­vá­ní a stra­vo­vá­ní na mís­tě.

V pří­pa­dě zájmu o účast na gospe­lo­vém poby­tu je Posky­to­va­tel­ka opráv­ně­na žádat úhra­du zálo­hy na gospe­lo­vý workshop ve výši sta­no­ve­né na webo­vých strán­kách do sta­no­ve­né­ho ter­mí­nu. Po při­je­tí zálo­hy je mís­to pro zákaz­ní­ka na gospe­lo­vém poby­tu závaz­ně rezer­vo­vá­no. Dopla­tek je nut­né uhra­dit do … dnů před odjez­dem. V pří­pa­dě neú­čas­ti zákaz­ní­ka na gospe­lo­vém poby­tu po uhra­ze­ní zálo­hy zálo­ha pro­pa­dá Posky­to­va­tel­ce jako pauša­li­zo­va­ná náhra­da za rezer­vo­va­né mís­to a nákla­dy Posky­to­va­tel­ky spo­je­né s orga­ni­za­cí poby­tu.

ii) Infor­ma­ce o služ­bách ces­tov­ní kan­ce­lá­ře (agen­tu­ry)

Posky­to­va­tel­ka pře­dá úda­je zákaz­ní­ka ces­tov­ní kan­ce­lá­ři (agen­tu­ře), kte­rá s ním sjed­ná napří­mo dal­ší nále­ži­tos­ti při gospe­lo­vém poby­tu (dopra­vu, transfe­ry, uby­to­vá­ní, stra­vo­vá­ní apod.) a dal­ší pod­mín­ky pro poskyt­nu­tí těch­to slu­žeb, kte­ré nepo­sky­tu­je Posky­to­va­tel­ka. Ces­tov­ní kan­ce­lář (agen­tu­ra) si domlu­ví se zákaz­ní­kem pod­mín­ky pro posky­to­vá­ní svých slu­žeb napří­mo a Posky­to­va­tel­ka není za služ­by ces­tov­ní kan­ce­lá­ře (agen­tu­ry) odpo­věd­ná. Fakul­ta­tiv­ní výle­ty se hra­dí na mís­tě dle zájmu a domlu­vy zákaz­ní­ků.

V. Dal­ší pod­mín­ky posky­to­vá­ní pro­duk­tů

i) Vylou­če­ní z účas­ti

Posky­to­va­tel­ka si vyhra­zu­je prá­vo vylou­čit zákaz­ní­ka z účas­ti v onli­ne kur­zu vč. účas­ti ve face­boo­ko­vých sku­pi­nách Posky­to­va­tel­ky či ze sku­pi­no­vých setká­ní, webi­ná­řů, jakož i z živých setká­ní a akcí apod., pokud zákaz­ník naru­šu­je fun­go­vá­ní sku­pi­ny, prů­běh akce či setká­ní (např. nevhod­ným cho­vá­ním, urá­že­ním ostat­ních účast­ní­ků apod.). V pří­pa­dě vylou­če­ní z důvo­dů uve­de­ných v tom­to odstav­ci nemá zákaz­ník nárok na vrá­ce­ní zapla­ce­né ceny.

ii) Doba posky­to­vá­ní pro­duk­tů

Posky­to­va­tel­ka si vyhra­zu­je prá­vo posky­to­vat objed­na­né pro­duk­ty pou­ze po dobu sta­no­ve­nou v popi­su kon­krét­ní­ho pro­duk­tu, kdy uve­de­ná doba ply­ne od zapla­ce­ní objed­náv­ky Zákaz­ní­kem. V pří­pa­dě okol­nos­tí na stra­ně Posky­to­va­tel­ky, kte­ré spo­čí­va­jí v potře­bě pro­dlou­žit posky­to­vá­ní doby objed­na­né­ho pro­duk­tu, je Posky­to­va­tel­ka opráv­ně­na dobu posky­to­va­né­ho pro­duk­tu pro­dlou­žit.

iii) Balíč­ky

Posky­to­va­tel­ka výslov­ně sta­no­vu­je, že v pří­pa­dě zakou­pe­ní „balíč­ku“ či jinak zvý­hod­ně­né­ho či zvlášť sesta­ve­né­ho pro­duk­tu se v pří­pa­dě nevy­čer­pá­ní všech sou­čás­tí z důvo­dů na stra­ně zákaz­ní­ka uhra­ze­né pro­střed­ky za tyto nevy­čer­pa­né sou­čás­ti pro­duk­tu nevra­cí, cena je sta­no­ve­ná za pro­dukt, niko­liv za jeho (dosud vyčer­pa­né) čás­ti.

iv) Mag­ne­ty

Těmi­to obchod­ní­mi pod­mín­ka­mi se řídí také práv­ní pomě­ry mezi Posky­to­va­tel­kou a zákaz­ní­kem, pokud Posky­to­va­tel­ka poskyt­ne digi­tál­ní obsah za osob­ní úda­je namís­to odmě­ny, tzv. „mag­net“ (a Posky­to­va­tel­ka poskyt­nu­té osob­ní úda­je zpra­co­vá­vá i pro jiné úče­ly než poskyt­nu­tí digi­tál­ní­ho obsa­hu nebo spl­ně­ní svých zákon­ných povin­nos­tí).

v) Aktu­a­li­za­ce

Nebu­de-li v popi­su pro­duk­tu sta­no­ve­no jinak, Posky­to­va­tel­ka nepo­sky­tu­je aktu­a­li­za­ce zakou­pe­né­ho digi­tál­ní­ho obsa­hu.

vi) For­má­ty digi­tál­ní­ho obsa­hu

Digi­tál­ní obsah Posky­to­va­tel­ky je ve zce­la stan­dard­ních, běž­ně dostup­ných for­má­tech (v pří­pa­dě mate­ri­á­lů ke sta­že­ní obvykle ve for­mě pdf, nahráv­ky ve for­mě mp3 či mp4, videa jsou šíře­na obvykle pro­střed­nic­tvím plat­for­my you­tu­be, pro onli­ne setká­ní Posky­to­va­tel­ka vyu­ží­vá Zoom či jiné obdob­né plat­for­my. Pro uži­tí digi­tál­ní­ho obsa­hu posta­ču­je zákaz­ní­kům stan­dard­ní vyba­ve­ní (hard­ware s při­po­je­ním na inter­net pod­po­ru­jí­cí uve­de­né tech­no­lo­gie).

VI. Odstou­pe­ní od smlou­vy 

  1. Posky­to­va­tel­ka je opráv­ně­na od smlou­vy odstou­pit, jestli­že není mož­né z objek­tiv­ních důvo­dů služ­bu či pro­dukt za původ­ních pod­mí­nek poskyt­nout, plně­ní se sta­ne objek­tiv­ně nemož­ným nebo pro­ti­práv­ním, v pří­pa­dě pod­stat­né­ho poru­še­ní těch­to pod­mí­nek, smlou­vy či nevhod­ném, urá­že­jí­cím a podob­ném jed­ná­ní při uži­tí webu a dal­ších slu­žeb Posky­to­va­tel­ky zákaz­ní­kem. Odstou­pe­ní Posky­to­va­tel­ky bude vždy zdů­vod­ně­no ze záko­nem sta­no­ve­ných nebo v těch­to pod­mín­kách uve­de­ných důvo­dů. Odstou­pe­ní je účin­né doru­če­ním ozná­me­ní zákaz­ní­ko­vi.
  1. Vzhle­dem k tomu, že v pří­pa­dě zakou­pe­ní digi­tál­ní­ho obsa­hu Posky­to­va­tel­ka zpří­stup­ňu­je bez­pro­střed­ně po uza­vře­ní smlou­vy zákaz­ní­ko­vi v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le s jeho sou­hla­sem digi­tál­ní obsah způ­so­bem vylu­ču­jí­cím mož­nost navrá­ce­ní plně­ní, v tako­vém pří­pa­dě není mož­né ze stra­ny zákaz­ní­ka od smlou­vy odstou­pit. Posky­to­va­tel­ka s tako­vou­to sku­teč­nos­tí sezná­mí zákaz­ní­ka pro­střed­nic­tvím těch­to pod­mí­nek a svých webo­vých strá­nek. Z důvo­du těch­to okol­nos­tí hod­ných zvlášt­ní­ho zře­te­le je u digi­tál­ní­ho obsa­hu nabí­ze­ných pro­střed­nic­tvím strá­nek či dal­ších inter­ne­to­vých slu­žeb Posky­to­va­tel­ky vylou­če­na mož­nost odstou­pit ve lhů­tě do 14 dnů od smlou­vy uza­vře­né způ­so­bem na dál­ku a poža­do­vat vrá­ce­ní celé uhra­ze­né ceny. Stej­ně bude postu­po­vá­no v pří­pa­dě, zakou­pí-li zákaz­ník služ­bu, v níž mu Posky­to­va­tel­ka exklu­ziv­ně rezer­vu­je mís­to (účast) a z toho­to důvo­du není mož­né tako­vou služ­bu nabíd­nout v daném ter­mí­nu jiné­mu zákaz­ní­ko­vi; v tako­vém pří­pa­dě se uplat­ní pod­mín­ky náhra­dy Posky­to­va­tel­ce sta­no­ve­né výše u jed­not­li­vých typů slu­žeb. Pokud to bude u někte­rých pro­duk­tů Posky­to­va­tel­ky s mož­nos­tí odstou­pe­ní od smlou­vy jinak, tato sku­teč­nost bude vždy v rám­ci jejich popi­su na webu či v objed­náv­ce uve­de­na, pří­pad­ně bude uve­de­no, jaká se posky­tu­je lhů­ta pro odstou­pe­ní od smlou­vy zákaz­ní­ko­vi.
  1. Zákaz­ník v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le je dále opráv­něn odstou­pit od smlou­vy na poskyt­nu­tí digi­tál­ní­ho obsa­hu uza­vře­né způ­so­bem na dál­ku v pří­pa­dě, nedo­dá-li Posky­to­va­tel­ka digi­tál­ní pro­dukt bez­od­klad­ně po jeho zapla­ce­ní nebo v doda­teč­né lhů­tě sta­no­ve­né zákaz­ní­kem. Zákaz­ník může od smlou­vy odstou­pit bez doda­teč­né lhů­ty jen v pří­pa­dě, že je z pro­hlá­še­ní Posky­to­va­tel­ky nebo z okol­nos­tí zjev­né, že Posky­to­va­tel­ka digi­tál­ní obsah nepo­skyt­ne ane­bo vyplý­vá-li z ujed­ná­ní stran nebo z okol­nos­tí při uza­vře­ní smlou­vy, že je plně­ní v urče­ném čase nezbyt­né. Výslov­ně se však sta­no­vu­je, že toto ujed­ná­ní se nepo­u­ži­je v pří­pa­dě tzv. před­pro­dejů, kdy je sta­no­ve­no datum dodá­ní plně­ní.

VII. Odpo­věd­nost za vady a rekla­ma­ce 

  1. Zákaz­ník je opráv­něn uplat­nit svá prá­va z vad­né­ho plně­ní, a to v pří­pa­dě, vyka­zu­je-li služ­ba či digi­tál­ní obsah vadu. Zákaz­ník v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le je opráv­něn vytknout vadu ve lhů­tě 24 měsí­ců od pře­vze­tí pro­duk­tu. V tako­vém pří­pa­dě, je-li to mož­né, může zákaz­ník poža­do­vat její odstra­ně­ní (pří­pad­ně se posou­dí, je-li to nemož­né nebo nepři­mě­ře­ně náklad­né). Prá­va z vad­né­ho plně­ní uplat­ní zákaz­ník u Posky­to­va­tel­ky e‑mailem bez­od­klad­ně po jeho zjiš­tě­ní. V rám­ci rekla­ma­ce Posky­to­va­tel­ka potom vadu odstra­ní v při­mě­ře­né době tak, aby nezpů­so­bi­la zákaz­ní­ko­vi znač­né obtí­že. Není-li zákaz­ník v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le, odpo­ví­dá Posky­to­va­tel­ka za vady, kte­ré se u digi­tál­ní­ho obsa­hu vyskyt­nou při pře­vze­tí a zákaz­ník je vytkne bez­od­klad­ně.
  2. Zákaz­ník v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le může poža­do­vat při­mě­ře­nou sle­vu nebo odstou­pit od smlou­vy, pokud Posky­to­va­tel­ka vadu dle před­cho­zí­ho odstav­ce neod­stra­ní, nebo pokud se vada pro­je­ví i po odstra­ně­ní nebo je vada pod­stat­ným poru­še­ním smlou­vy. Zákaz­ník není opráv­něn od smlou­vy odstou­pit, jed­ná-li se o vadu nevý­znam­nou.
  1. Sta­no­vu­je se v sou­la­du se záko­nem, že při­mě­ře­ná sle­va se určí jako roz­díl mezi hod­no­tou digi­tál­ní­ho obsa­hu bez vady a vad­né­ho digi­tál­ní­ho obsa­hu, kte­rý byl zákaz­ní­ko­vi poskyt­nut. Má-li být digi­tál­ní obsah posky­to­ván po urči­tou dobu, zohled­ní se doba, po kte­rou byl posky­to­ván vad­ně. V pří­pa­dě, jed­ná-li se o digi­tál­ní obsah posky­to­va­ný za osob­ní úda­je zákaz­ní­ka namís­to odmě­ny, nemů­že zákaz­ník poža­do­vat při­mě­ře­nou sle­vu.
  1. Peně­ži­té část­ky, kte­ré má Posky­to­va­tel­ka z důvo­du vad­né­ho plně­ní vydat zákaz­ní­ko­vi, ať už z titu­lu poskyt­nu­tí při­mě­ře­né sle­vy či pokud zákaz­ník odstou­pí od smlou­vy, vrá­tí Posky­to­va­tel­ka na vlast­ní nákla­dy bez zby­teč­né­ho odkla­du, nej­poz­dě­ji však do čtr­nác­ti dnů ode dne, kdy zákaz­ník uplat­nil u Posky­to­va­tel­ky pří­sluš­né prá­vo z vad­né­ho plně­ní.
  1. Prá­va a povin­nos­ti ohled­ně práv z vad­né­ho plně­ní se řídí pří­sluš­ný­mi obec­ně závaz­ný­mi práv­ní­mi před­pi­sy (zejmé­na ust. § 1914 – 1925, § 2161 – 2174b a § 2389a a násl. občan­ské­ho záko­ní­ku).
  1. Vady digi­tál­ní­ho obsa­hu je nut­né vytknout bez zby­teč­né­ho odkla­du po jejich zjiš­tě­ní na e‑mailovou adre­su: info@aquamarcela.cz. Sta­no­vu­je se lhů­ta 30 dnů pro vyře­še­ní náro­ků zákaz­ní­ka z titu­lu rekla­mač­ní­ho říze­ní, s tím, že Posky­to­va­tel­ka je povin­na zákaz­ní­ka do kon­ce této lhů­ty vyro­zu­mět o výsled­ku rekla­mač­ní­ho říze­ní.

VIII. Závě­reč­ná usta­no­ve­ní

  1. Posky­to­va­tel­ka posky­tu­je pro­duk­ty v roz­sa­hu a způ­so­bem uve­de­ných v popi­su na svých strán­kách. Posky­to­va­tel­ka neod­po­ví­dá za to, že po vyu­ži­tí jí posky­to­va­ných pro­duk­tů zís­ká zákaz­ník finanč­ní či osob­ní pro­spěch nebo jiné kon­krét­ní výho­dy a výsled­ky. Výslov­ně Posky­to­va­tel­ka neod­po­ví­dá za úspěch či výsled­ky zákaz­ní­ka při apli­ka­ci svých pro­duk­tů či vyu­ži­tím zna­los­tí a rad z pro­duk­tů Posky­to­va­tel­ky, neboť spo­čí­va­jí v okol­nos­tech, kte­ré Posky­to­va­tel­ka nemů­že vlast­ní­mi úko­ny jak­ko­li ovliv­nit a kte­rá spo­čí­va­jí v jed­ná­ní a roz­hod­nu­tí zákaz­ní­ka.
  1. Posky­to­va­tel­ka je auto­rem a vyko­na­va­te­lem autor­ských práv k služ­bám a pro­duk­tům, webům a jejich jed­not­li­vým sou­čás­tem, mají-li cha­rak­ter autor­ské­ho díla, není-li v rám­ci webů uve­de­no jinak. Posky­to­va­tel­ka je auto­rem a vyko­na­va­te­lem autor­ských práv k sou­čás­tem onli­ne pro­duk­tů, mají-li cha­rak­ter autor­ské­ho díla. Uži­tí díla bez sou­hla­su Posky­to­va­tel­ky či jaký­ko­liv jiný neo­práv­ně­ný výkon práv k dílům je zaká­zán. Ten­to zákaz zna­me­ná zejmé­na zame­ze­ní nedo­vo­le­né­ho kopí­ro­vá­ní, pře­bí­rá­ní a šíře­ní a dal­ší­ho neo­práv­ně­né­ho naklá­dá­ní s weby, člán­ky, onli­ne zázna­my, audi­o­vi­zu­ál­ní­mi díly a dal­ší.
  1. Pro řeše­ní spo­rů z odpo­věd­nos­ti za vady jsou pří­sluš­né obec­né sou­dy, a to i pro zákaz­ní­ky v posta­ve­ní spo­tře­bi­te­le. Dále, v pří­pa­dě mimosoud­ní­mu řeše­ní spo­tře­bi­tel­ských spo­rů ze smlou­vy je pří­sluš­ná Čes­ká obchod­ní inspek­ce, se síd­lem Ště­pán­ská 567/​15, 120 00 Pra­ha 2, IČ: 000 20 869, inter­ne­to­vá adre­sa: https://adr.coi.cz/cs. Plat­for­mu pro řeše­ní spo­rů on-line nachá­ze­jí­cí se na inter­ne­to­vé adre­se http://ec.europa.eu/consumers/odr je rov­něž mož­né vyu­žít při řeše­ní spo­rů mezi Posky­to­va­tel­kou a zákaz­ní­kem ze smlou­vy, v pří­pa­dě, jed­ná-li se o spo­tře­bi­tel­ský spor s výše uve­de­nou výjim­kou.
  1. Usta­no­ve­ní odchyl­ná od obchod­ních pod­mí­nek je mož­né sjed­nat ve smlou­vě uza­vře­né mezi Posky­to­va­tel­kou a zákaz­ní­kem. Odchyl­ná ujed­ná­ní ve smlou­vě mají před­nost před usta­no­ve­ní­mi vše­o­bec­ných obchod­ních pod­mí­nek.
  1. Usta­no­ve­ní o ochra­ně osob­ních úda­jů a naklá­dá­ní s coo­kies nalez­ne­te v dal­ších sek­cích webu Posky­to­va­tel­ky.
  1. Zně­ní těch­to vše­o­bec­ných obchod­ních pod­mí­nek může Posky­to­va­tel­ka měnit či dopl­ňo­vat a tyto změ­ny jsou účin­né zve­řej­ně­ním nových vše­o­bec­ných obchod­ních pod­mí­nek (jejich změn) na webu Posky­to­va­tel­ky. Tím­to usta­no­ve­ním nejsou dotče­na prá­va a povin­nos­ti vznik­lá po dobu účin­nos­ti před­cho­zí­ho zně­ní obchod­ních pod­mí­nek.
  1. Je-li někte­ré usta­no­ve­ní obchod­ních pod­mí­nek neplat­né nebo neú­čin­né, nebo se tako­vým sta­ne, namís­to neplat­ných usta­no­ve­ní nastou­pí usta­no­ve­ní, jehož smy­sl se neplat­né­mu usta­no­ve­ní co nej­ví­ce při­bli­žu­je. Neplat­nos­tí nebo neú­čin­nos­tí jed­no­ho usta­no­ve­ní není dotče­na plat­nost ostat­ních usta­no­ve­ní.
  1. Smluv­ní vztah a prá­va a povin­nos­ti účast­ní­ků dle těch­to obchod­ních pod­mí­nek se řídí pří­sluš­ný­mi usta­no­ve­ní­mi občan­ské­ho záko­ní­ku.
  1. Posky­to­va­tel­ka pou­ží­vá v rám­ci své inter­ne­to­vé pre­zen­ta­ce recen­ze sku­teč­ných zákaz­ní­ků svých slu­žeb a digi­tál­ní­ho obsa­hu, kte­ré zís­ka­la od těch­to zákaz­ní­ků buď­to na zákla­dě jejich spon­tán­ních písem­ných reak­cí vůči Posky­to­va­tel­ce nebo na vyžá­dá­ní po vyu­ži­tí služ­by či po kon­zu­ma­ci digi­tál­ní­ho obsa­hu. Pro zís­ká­ní recen­ze Posky­to­va­tel­ka oslo­vu­je vždy kon­krét­ní (pla­tí­cí) zákaz­ní­ky. Recen­ze nejsou upra­vo­vá­ny, Posky­to­va­tel­ka si pou­ze vyhra­zu­je prá­vo je z redakč­ních důvo­dů zkrá­tit či upra­vit gra­ma­tic­ké nebo sty­lis­tic­ké chy­by.

Tyto vše­o­bec­né obchod­ní pod­mín­ky nabý­va­jí plat­nos­ti a účin­nos­ti k 1. 1. 2023, kdy byly zve­řej­ně­ny na webo­vých strán­kách Posky­to­va­tel­ky.

Ing. Mar­ce­la Kva­pi­lo­vá